Ez egy olyan speciális igényfelmérési felület, amelyet kifejezetten tanintézmények számára terveztünk, lehetővé téve az iskolák és óvodák számára, hogy kedvezményes áron szerezzenek be kiváló minőségű könyveket. Ezek a könyvek elsősorban jutalomkönyvekként ajánlottak, így kiváló eszközül szolgálnak a diákok elismerésére és motiválására.
A használathoz regisztráció szükséges, amely például a területi képviselőinktől kapott, tanintézményhez kötődő egyéni azonosítóval lehetséges. Az azonosítót keresse továbbá az általunk kiküldött központi e-mailekben, vagy vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal. Regisztráció után az igényelt tételeket egyéb termékekkel együtt a területi képviselőink vagy a GLS futárszolgálata viszi ki.
Ezt a területileg illetékes képviselőnk jogosult kiadni (a kollégánk elérhetőségéről érdeklődjön az intézményükben a Tappancs és Tudorka magazinokat forgalmazó kollégájánál), továbbá keresse az általunk kiküldött központi e-mailekben, vagy vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal.
Kérjük érdeklődjön a tanintézményben a Tappancs, Tudorka magazinok forgalmazásában közreműködő kollégájánál, ő rendelkezik minden szükséges információval.
Sajnos nem, ez az oldal kizárólag oktatás-nevelési intézményeknek szól.
Az igénylés vagy a területileg illetékes képviselőnknél jelenik meg, és annak kiszállítása az ő feladata, vagy a GLS futárszolgálata intézi.
Annak érdekében, hogy segítsük az intézmények munkáját az igényléseket úgynevezett „előzetes igénylésként” kezeljük, ami azt jelenti, hogy a leadott igényléseket befogadjuk, a készletből elkülönítjük és az intézmény azt ráér egy későbbi időpontban véglegesíteni.
Nem. Amennyiben az intézmény úgy dönt, hogy még sincs lehetősége jutalmazni a tanulókat, vagyis az előzetes igénylésben foglalt termékekre nincs szüksége, azt következmények nélkül törölheti.
Kiszállítás előtt mindenképpen, de ha az intézmény véglegesen döntött, azt bármikor megteheti. Mi tartjuk az előzetesen lefoglalt készleteket, ameddig csak lehetséges és mielőtt törölnénk azokat mindenképpen rákérdezünk, hogy nem akarja-e az intézmény véglegesíteni.
Nem, csak azt az igénylést kell kifizetni, ami kiszállításra és tényleges átvételre került.
Természetesen, a számlázási adatok és számla postázási címe külön is beállíthatók.
Igen, munkatársaink jogosultak pénzkezelésre, illetve választható az utánvétes fizetési mód is.
A jelenlegi akciónkban a készlet erejéig igen.
Igen, az adatlap/korábbi igénylések menüpont alatt tekintheti meg korábbi igényléseit.
A további kedvezmények lehetőségéről kérje területi képviselőnk személyes tájékoztatását!
Oldalunk jobb alsó sarkában a chat funkción keresztül léphet kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal - munkaidőben élőben válaszolunk, azt követően a megadott e-mail címre küldünk választ -, vagy hívja az alábbi számot: 06-30-370-2790.