Sulikönyvek
 Bejelentkezés

Jutalomkönyvek év végére

Oldalunkon megtalálható az év végi jutalomkönyvek, ajándékkönyvek folyamatosan bővülő kínálata: albumok, ismeretterjesztő kiadványok, mesekönyvek, olvasókönyvek széles választékából böngészhet, ahol alsósoknak, felsősöknek és gimnazistáknak szóló könyveket egyaránt találhat tanulmányi eredmények, versenyeken elért eredmények jutalmazásáért, ösztönözve őket a további tanulásra, versenyzésre, olvasásra.

 Az ajánlatok tájékoztató jellegűek - amennyiben partnerünk, ide kattintva lépjen be a személyre szabott ajánlatokért.
További információkat a Gyakori kérdések oldalunkon találhat.
 Az ajánlatunk jogi mellékletei innen tölthetőek le.

Gyakori kérdések



Mi ez a Sulikönyvek?

Ez egy olyan speciális igényfelmérési felület, amelyet kifejezetten tanintézmények számára terveztünk, lehetővé téve az iskolák és óvodák számára, hogy kedvezményes áron szerezzenek be kiváló minőségű könyveket. Ezek a könyvek elsősorban jutalomkönyvekként ajánlottak, így kiváló eszközül szolgálnak a diákok elismerésére és motiválására.

Hogyan lehet használni?

A használathoz regisztráció szükséges, amely például a területi képviselőinktől kapott, tanintézményhez kötődő egyéni azonosítóval lehetséges. Az azonosítót keresse továbbá az általunk kiküldött központi e-mailekben, vagy vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal. Regisztráció után az igényelt tételeket egyéb termékekkel együtt a területi képviselőink vagy a GLS futárszolgálata viszi ki.

Hogyan lehet egyéni azonosító kódot szerezni?

Ezt a területileg illetékes képviselőnk jogosult kiadni (a kollégánk elérhetőségéről érdeklődjön az intézményükben a Tappancs és Tudorka magazinokat forgalmazó kollégájánál), továbbá keresse az általunk kiküldött központi e-mailekben, vagy vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal.

Hogyan érhető el az illetékes területi képviselő?

Kérjük érdeklődjön a tanintézményben a Tappancs, Tudorka magazinok forgalmazásában közreműködő kollégájánál, ő rendelkezik minden szükséges információval.

Használhatja-e az oldalt magánszemély?

Sajnos nem, ez az oldal kizárólag oktatás-nevelési intézményeknek szól.

Hogyan jutnak el az igényelt termékek az intézménybe?

Az igénylés vagy a területileg illetékes képviselőnknél jelenik meg, és annak kiszállítása az ő feladata, vagy a GLS futárszolgálata intézi.

Mit jelent az előzetes igénylés?

Annak érdekében, hogy segítsük az intézmények munkáját az igényléseket úgynevezett „előzetes igénylésként” kezeljük, ami azt jelenti, hogy a leadott igényléseket befogadjuk, a készletből elkülönítjük és az intézmény azt ráér egy későbbi időpontban véglegesíteni.

Ki kell-e fizetni az előzetes igénylést?

Nem. Amennyiben az intézmény úgy dönt, hogy még sincs lehetősége jutalmazni a tanulókat, vagyis az előzetes igénylésben foglalt termékekre nincs szüksége, azt következmények nélkül törölheti.

Mikor kell véglegesíteni az előzetes igénylést?

Kiszállítás előtt mindenképpen, de ha az intézmény véglegesen döntött, azt bármikor megteheti. Mi tartjuk az előzetesen lefoglalt készleteket, ameddig csak lehetséges és mielőtt törölnénk azokat mindenképpen rákérdezünk, hogy nem akarja-e az intézmény véglegesíteni.

Ki kell-e fizetni azt az igénylést, amit a körülmények miatt mégsem tud fogadni a tanintézmény?

Nem, csak azt az igénylést kell kifizetni, ami kiszállításra és tényleges átvételre került.

Van-e lehetőség az átutalásról is számlát kérni?

Természetesen, a számlázási adatok és számla postázási címe külön is beállíthatók.

Lehet-e készpénzzel fizetni?

Igen, munkatársaink jogosultak pénzkezelésre, illetve választható az utánvétes fizetési mód is.

Jár-e minden igényelt könyvhöz ajándék oklevél?

A jelenlegi akciónkban a készlet erejéig igen.

Meg lehet-e nézni a korábbi igényléseket?

Igen, az adatlap/korábbi igénylések menüpont alatt tekintheti meg korábbi igényléseit.

Kapható-e további kedvezmény a termékek árából?

A további kedvezmények lehetőségéről kérje területi képviselőnk személyes tájékoztatását!

További kérdésem van, hol kérdezhetek?

Oldalunk jobb alsó sarkában a chat funkción keresztül léphet kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal - munkaidőben élőben válaszolunk, azt követően a megadott e-mail címre küldünk választ -, vagy hívja az alábbi számot: 06-30-370-2790.

  Frissítés...