Sulikönyvek
 Bejelentkezés
 Átmeneti változások a Használati feltételek kapcsán 2020. november 30-ig. Részletek...
 Az ajánlatok tájékoztató jellegűek - amennyiben partnerünk, ide kattintva lépjen be a személyre szabott ajánlatokért.
További információkat a Gyakori kérdések oldalunkon találhat.

Gyakori kérdések



Mi ez a Sulikönyvek?

Ez egy tanintézmények számára készített speciális igényfelmérési felület, amin keresztül az iskolák és óvodák kedvezményes áron juthatnak kiváló minőségű könyvekhez, melyeket elsősorban jutalmazásra ajánlunk.

Hogyan lehet használni?

A használathoz regisztráció szükséges, amely például a területi képviselőinktől kapott, tanintézményhez kötődő egyéni azonosítóval lehetséges. Az azonosítót keresse továbbá az általunk kiküldött központi e-mailekben, vagy vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal. Regisztráció után az igényelt tételeket egyéb termékekkel együtt a területi képviselőink vagy a GLS futárszolgálata viszi ki.

Hogyan lehet egyéni azonosító kódot szerezni?

Ezt a területileg illetékes képviselőnk jogosult kiadni (a kollégánk elérhetőségéről érdeklődjön az intézményükben a Tappancs és Tudorka magazinokat forgalmazó kollégájánál), továbbá keresse az általunk kiküldött központi e-mailekben, vagy vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal.

Hogyan érhető el az illetékes területi képviselő?

Kérjük érdeklődjön a tanintézményben a Tappancs, Tudorka magazinok forgalmazásában közreműködő kollégájánál, ő rendelkezik minden szükséges információval.

Használhatja-e az oldalt magánszemély?

Sajnos nem, ez az oldal kizárólag oktatás-nevelési intézményeknek szól.

Hogyan jutnak el az igényelt termékek az intézménybe?

Az igénylés vagy a területileg illetékes képviselőnknél jelenik meg, és annak kiszállítása az ő feladata, vagy a GLS futárszolgálata intézi.

Mit jelent az előzetes igénylés?

Annak érdekében, hogy segítsük az intézmények munkáját az igényléseket úgynevezett „előzetes igénylésként” kezeljük, ami azt jelenti, hogy a leadott igényléseket befogadjuk, a készletből elkülönítjük és az intézmény azt ráér egy későbbi időpontban véglegesíteni.

Ki kell-e fizetni az előzetes igénylést?

Nem. Amennyiben az intézmény úgy dönt, hogy még sincs lehetősége jutalmazni a tanulókat, vagyis az előzetes igénylésben foglalt termékekre nincs szüksége, azt következmények nélkül törölheti.

Mikor kell véglegesíteni az előzetes igénylést?

Kiszállítás előtt mindenképpen, de ha az intézmény véglegesen döntött, azt bármikor megteheti. Mi tartjuk az előzetesen lefoglalt készleteket, ameddig csak lehetséges és mielőtt törölnénk azokat mindenképpen rákérdezünk, hogy nem akarja-e az intézmény véglegesíteni.

Ki kell-e fizetni azt az igénylést, amit a körülmények miatt mégsem tud fogadni a tanintézmény?

Nem, csak azt az igénylést kell kifizetni, ami kiszállításra és tényleges átvételre került.

Van-e lehetőség számlát kérni?

Természetesen, a számlázási adatok külön is beállíthatók.

Lehet-e készpénzzel fizetni?

Igen, munkatársaink jogosultak pénzkezelésre, illetve választható az utánvétes fizetési mód is.

Jár-e minden igényelt könyvhöz ajándék oklevél?

A jelenlegi akciónkban a készlet erejéig igen.

Van-e minimális igénylési mennyiség?

Igen van, ez jelenleg 30000 Ft értékben van megállapítva.

Meg lehet-e nézni a korábbi igényléseket?

Igen, az adatlap/korábbi igénylések menüpont alatt tekintheti meg korábbi igényléseit.

Kapható-e további kedvezmény a termékek árából?

A további kedvezmények lehetőségéről kérje területi képviselőnk személyes tájékoztatását!

  Frissítés...