Oldalunkon megtalálható az év végi jutalomkönyvek, ajándékkönyvek folyamatosan bővülő kínálata: albumok, ismeretterjesztő kiadványok, mesekönyvek, olvasókönyvek széles választékából böngészhet, ahol alsósoknak, felsősöknek és gimnazistáknak szóló könyveket egyaránt találhat tanulmányi eredmények, versenyeken elért eredmények jutalmazásáért, ösztönözve őket a további tanulásra, versenyzésre, olvasásra.
Ugye nagyon várod már a Mikulást? Kedvelt elfoglaltságod a matricák ragasztgatása?...
Matricamozaik - Itt a Mikulás
Ugye nagyon várod már a Mikulást? Kedvelt elfoglaltságod a matricák ragasztgatása? Akkor ez a füzet tetszeni fog! A rajzokon 500 matricahely várja, hogy beilleszd az oda való színt. Az ajándékba kapott közel 20 mikulásos matricával pedig tetszésed szerint díszítheted az általad készített mikulásos vagy karácsonyi ajándékokat!
A weboldal üzemeltetője: GRAPH-KER Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság; Az üzemeltető székhelye: 4024 Debrecen, Rákóczi utca 49.; Az üzemeltető telefonos elérhetősége: +36 52 780 716; Az üzemeltető e-mail elérhetősége: graphker@graphker.hu; A weboldal üzemeltetőjét nyilvántartásba vevő hatóság: Hajdú-Bihar megyei Bíróság mint Cégbíróság; Cégjegyzékszám: 09 09 006977; Adószám: 11932659-2-09
A weblap tárhely szolgáltatója: "GRAPH-ART" Lap- és Könyvkiadó Korlátolt Felelősségű Társaság; Székhelye: 4024 Debrecen, Rákóczi utca 49.; Telefonos elérhetősége: +36 52 780 716; E-mail elérhetősége: graphart@graphart.hu; Cégjegyzékszáma: 09 09 006462; Adószáma: 11793746-2-09
A honlapon található anyagok a Graph-Ker Kft. kizárólagos tulajdonát képezik, (kivéve, ahol a szerzői jog jogosultja külön feltüntetésre kerül) azok felhasználása kizárólag a Felhasználási Feltételekben leírtak szerint engedélyezett. Egyéb kérdésekben kérjük, vegye figyelembe az idevonatkozó hatályos törvényt és rendeleteket, illetve forduljon hozzánk.
Bejelentkezés
Kérjük, hogy a folytatáshoz jelentkezzen be oldalunkra:
Átmeneti változások a Használati feltételek kapcsán 2021. március 1-ig
Az oktatási intézmények koronavírusjárvány miatt megváltozott működési rendjére tekintettel az Oldal használatával átmeneti jelleggel szerződéskötés valósul meg távollévők között a Polgári Törvénykönyv 6:63-6:70. § rendelkezései alapján.
Ennek megfelelően
ajánlatnak minősül az igénylés leadása;
ajánlat elfogadásának minősül az igénylés véglegesítéséről küldött értesítés;
módosított ajánlatnak minősül a leadott igényléstől eltérő tartalommal megküldött véglegesítésről küldött értesítés, amelyet a Forgalmazó azt követően küld meg, hogy szóban egyeztet az intézménnyel, illetve kijelölt képviselőjével a módosításokról;
az ajánlati kötöttség ideje az átmeneti változásokra kijelölt időszak vége;
a szerződés létrejön az ajánlat elfogadásával, illetve amennyiben a módosított ajánlat ellen az intézmény 1 munkanapon belül nem tiltakozik, így a Forgalmazót a véglegesített listában szereplő termékek vonatkozásában teljesítési kötelezettség terheli;
a kiszállítás költségét a Forgalmazó vállalja, módja futárszolgálati kézbesítés (egészségügyi előírások betartásával), míg az intézmény a kiszállított termékek átvételét vállalja;
a fizetési kötelezettség teljesítésének módja: készpénzes utánvét vagy utólagos átutalás.
FONTOS! Az átmeneti változásokra kijelölt időszakot követően az Oldal ismételten kizárólag igénylések elektronikus leadására használható.