Oldalunkon megtalálható az év végi jutalomkönyvek, ajándékkönyvek folyamatosan bővülő kínálata: albumok, ismeretterjesztő kiadványok, mesekönyvek, olvasókönyvek széles választékából böngészhet, ahol alsósoknak, felsősöknek és gimnazistáknak szóló könyveket egyaránt találhat tanulmányi eredmények, versenyeken elért eredmények jutalmazásáért, ösztönözve őket a további tanulásra, versenyzésre, olvasásra.
Olvasókönyveink nem betűket tanítanak, hanem érdekes történeteik révén az olvasást népszerűsítik. Különféle nehézségi fokú meséket, verseket és szótagolt képmeséket tartalmaznak, hogy sikerélményhez juttassanak minden kis olvasót. Elsősorban olyan, már olvasni tudó gyermekek számára ajánljuk, akik szívesen kalandoznak az unikornisok vagy a járművek mesebeli birodalmában.
Raktáron még 50 darab
cérnafűzött, keménytáblás, gömbölyített gerinccel 64 oldal ● 213 x 275 mm
A weboldal üzemeltetője: GRAPH-KER Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság; Az üzemeltető székhelye: 4024 Debrecen, Rákóczi utca 49.; Az üzemeltető telefonos elérhetősége: +36 52 780 716; Az üzemeltető e-mail elérhetősége: graphker@graphker.hu; A weboldal üzemeltetőjét nyilvántartásba vevő hatóság: Hajdú-Bihar megyei Bíróság mint Cégbíróság; Cégjegyzékszám: 09 09 006977; Adószám: 11932659-2-09
A weblap tárhely szolgáltatója: "GRAPH-ART" Lap- és Könyvkiadó Korlátolt Felelősségű Társaság; Székhelye: 4024 Debrecen, Rákóczi utca 49.; Telefonos elérhetősége: +36 52 780 716; E-mail elérhetősége: graphart@graphart.hu; Cégjegyzékszáma: 09 09 006462; Adószáma: 11793746-2-09
A honlapon található anyagok a Graph-Ker Kft. kizárólagos tulajdonát képezik, (kivéve, ahol a szerzői jog jogosultja külön feltüntetésre kerül) azok felhasználása kizárólag a Felhasználási Feltételekben leírtak szerint engedélyezett. Egyéb kérdésekben kérjük, vegye figyelembe az idevonatkozó hatályos törvényt és rendeleteket, illetve forduljon hozzánk.
Bejelentkezés
Kérjük, hogy a folytatáshoz jelentkezzen be oldalunkra:
Átmeneti változások a Használati feltételek kapcsán 2021. március 1-ig
Az oktatási intézmények koronavírusjárvány miatt megváltozott működési rendjére tekintettel az Oldal használatával átmeneti jelleggel szerződéskötés valósul meg távollévők között a Polgári Törvénykönyv 6:63-6:70. § rendelkezései alapján.
Ennek megfelelően
ajánlatnak minősül az igénylés leadása;
ajánlat elfogadásának minősül az igénylés véglegesítéséről küldött értesítés;
módosított ajánlatnak minősül a leadott igényléstől eltérő tartalommal megküldött véglegesítésről küldött értesítés, amelyet a Forgalmazó azt követően küld meg, hogy szóban egyeztet az intézménnyel, illetve kijelölt képviselőjével a módosításokról;
az ajánlati kötöttség ideje az átmeneti változásokra kijelölt időszak vége;
a szerződés létrejön az ajánlat elfogadásával, illetve amennyiben a módosított ajánlat ellen az intézmény 1 munkanapon belül nem tiltakozik, így a Forgalmazót a véglegesített listában szereplő termékek vonatkozásában teljesítési kötelezettség terheli;
a kiszállítás költségét a Forgalmazó vállalja, módja futárszolgálati kézbesítés (egészségügyi előírások betartásával), míg az intézmény a kiszállított termékek átvételét vállalja;
a fizetési kötelezettség teljesítésének módja: készpénzes utánvét vagy utólagos átutalás.
FONTOS! Az átmeneti változásokra kijelölt időszakot követően az Oldal ismételten kizárólag igénylések elektronikus leadására használható.